suke ati aku la nak update ke x.

Friday 24 September 2010

dinner aku arini

hari ini aku masak dinner sendiri. hehe.

knape? terkejut aku leh memasak?
aku pn sbenarnye terkejut aku leh masak.
sepanjang aku masak dinner td, aku duk pk, betul ke ingredient ni. betul ke sukatan ni. huhu. bedal je la.

dinner aku: pasta cendawan tomato!













tu dia~ merah tu~

hehe.

ekceli instant je aku buat ni.

bahan2, pasta elbow, sos tomato kimball (da siap punye), ngn sup cendawan kimball. tu saje. hehe

mule2, lembutkan pasta dlm periuk berisi air, dan letakkan atas api.
sambil tunggu pasta lembut, masak sup cendawan. pastikan air sikit je.
pastu, toss kan air dr pasta, smpai kering.
masukkan pasta dlm sup cendawan. then letak sikit sos tomato atas pasta.
then panaskan dlm microwave oven.

n siap!

hehe.

bon appetite~

2 comments:

Anonymous said...

macam kenal mangkuk yg digunakan itu...ibu-

dinino said...

mcm kenal microwave tu...din

Iklan Je...