suke ati aku la nak update ke x.

Sunday 11 April 2010

habit ku berinternet

-post pendek-

masing2 ada habit tersendiri ble buat keje. dulu time skola ade member ckp aku salu humming ble buat prob math. h0h0. aku sendiri xprasan. mgkn sbb otak sedang bekerja, jadi xprasan pula mulut berbunyi.

rini nk kongsi pasal habit aku ble berinternet.

kepada pembaca blog, aku xtau korang datang dari mana, tp boleh jadi korang adalah member2 aku dari fesbuk aku. h0h0. jadi mesti korang perasan aku salu apdet status. kgkdg status tu mmg hasil dari pemikiran yg masih kecil ini, tp mostly adalah olahan dari bacaan internet.

jadi bile berinternet, 3 website ini menjadi laman wajib sebagai tool.

1. http://www.google.com.br/
hehe.


kamus!. ye saya tau cam pelik sy tgk kamus. da tua x bererti xleh tgk kamus! kamus adalah tool hebat!

ok. sekian post pendek aku. harap2 tools ini juge leh tolong korang! =D

1 comment:

Hani said...

hehehe..yg tukar status sy pun suka....msti ramai yg menyapah...sbb tu la sy excited bila ade org wat group 'jgn nk terasa ngn status fb org tak tentu pasal'haha

Iklan Je...