suke ati aku la nak update ke x.

Tuesday 27 April 2010

sawang owh sawang

ok baru aku tau ade orang bace blog aku.
kepada pembaca, terima kasih kerana membaca.
tapi jangan la terlalu mengharap.
kerana aku jarang apdet blog ni.

ade da idea nk cte ape kt blog ni. tp belum ade kerajinan dan masa lapang untuk menaip. huhu.

next time ble aku ade mase free, aku nk cite pasal alternative2 yang aku ade untuk aku meluahkan pemikiran kreatif (atau merapu) aku ni. tp jangan pulak korang mengharap. kerana mungkin juge idea ini hanya tinggal idea sahaja....

preview.
facebook vs blog
1. sambutan dan update. facebook lebih cepat mendapat sambutan, dan lebih senang untuk update. seronok ble orang komen status update kite. heee~ =)
2. ruang. oleh kerana ruang yang kecil, facebook susah untuk meluahkan segalanya. hanya bagi intipati sahaja. disini, blog lebih best. we can tell what really actually happen.
3. kekal. status update di facebook cepat je basi. hari ini update, mungkin petang suda basi, atau esoknya tade sape nk bace. tapi blog lebih evergreen.

panjang pule preview ni. tp xpe la. nnt aku cte panjang lg k.

No comments:

Iklan Je...