suke ati aku la nak update ke x.

Saturday 16 April 2011

when was your first time? Pt. 1

well i guest it been long time since i update this blog.

menulis blog ni kadang2 xtentu. ada ketika kita banyak idea, tapi xda masa. ada ketika kita banyak masa, tp kita xda idea nak tulis. well lately, i've been thinking of writing a blog post about my first time or my first experience.

when was your first time of... walking? running? fall in love? driving? riding a motorcycle? bought a bike/car?

well bila bercakap pasal pengalaman pertama, macam2 pengalaman yang kita ada. apa2 pun yang kita buat, kalau itu pertama kali kita buat, itu la pengalaman pertama kita. mostly we will be nervous, aren't we? some experience are nice to remember, some are very memorable, but some, well... not so memorable. and even some of our 1st memory is pretty embarrassing eh? ye la, x pernah buat kn. jd kita pn kekok.

kangkadang tulis blog ni, macam tulis karangan. tp instead of karangan ntuk anta ke cikgu, ni karangan ntuk diri sendiri. ye la, tajuk da ada, idea da ada, tinggal nak olah. some essay are worth to read, some essay are just, let say, a piece of crap.

sorry readers, blog post kali memang tergantung. tak sempat nak karang panjang2. nanti la aku cite pasal pengalaman pertama aku. :P ade part 2 ke tak, aku pun tak pasti....hehehe...


kesian mr. sponge mulut kene jahit. tak dapat nak gigit rama2 tu



















p/s: aku baru dapat suturing set. jadi aku prektis menjahit kat sponge ni dlu.

No comments:

Iklan Je...