suke ati aku la nak update ke x.

Friday 9 October 2009

BANGANG

arini aku rase aku sangat bangang.

b4 pape, klo korang yg salu follow aku pny blog ni, mgkn korang aku terkejut kerana post ni akan jumpe banyak sangat perkataan vulgar.. yes. vulgar word. arini aku nk mengamok. mengamok kat diri aku. jd klo korang ni berhati lembut, jangan bace post ni.

korang masih membace post ni? read at your own risk. what next is very2 vulgar and obnoxius. i don't want any of my friend to read this. i just want to write. i dont want people to read, but yet i write it. i don't know why.

so for those who read this, please forget what had i wrote, and please forgive me for my rudeness...


BANGANG
SELFISH
STUPID SELFISH
STUPID SELFISH YANG BANGANG

aku memang selfish, yg stupid lagi bangang.
sbb pe bangang? sebab aku ni buta.
buta sbb xnampak kesalahan sendiri.
dala selfish, da tu xnmpk plak sendiri buat salah
obviously salah, tp still xnmpk

BANGANG

da la buat orang tension, lagi xperasan.
ramai da orang benci kat aku
but still aku xbuat pape ntuk perbaiki keadaan

BANGANG
STUPID
SELFISH
STUPID SELFISH YANG BANGANG

aku harap pasni aku akan berubah
perubahan yang positif
to be better man
to be better people
to be better muslim
to be better brother
to be better son
to be better friend
to be a better man~

no more stupid selfish yang bangang.
think before you do ok.


actually, bemi x brani pn bace post bemi ni blk. huhu. bemi ni takut. takut dengan mase lampau bemi. banyak da bemi buat silap. bemi takut bemi akan jadi malu sebab kesalahan lame bemi. bemi takut bemi jadi pasif sebab kesalahan bemi dulu. bemi takut bemi dhantui kesalahan lama, then bemi x berkembang.

tp bemi salah... sejarah sepatutnya mengajar kita. sejarah la yg akan menyebabkan kita berkembang. bemi... u need to learn to accept what you have done before. please read back you old post, and reflect back what have u done... do you remember what have u done? do u think u will not repeat your old fault? please bemi, u got lot to learn....

No comments:

Iklan Je...