suke ati aku la nak update ke x.

Sunday 10 April 2005

bapak aku eksiden

hmm...., smalam ( 9/4/05 ), lebih kuang pkol 1.25 ptg, bpk aku eksiden moto. tp kecederaan dier minor je. cume patah ibu jari kaki. kete langgar motor. dah r langgar, lari plak tu. yg peliknye, bapak aku kene langgar dr kiri. bpk aku kate dier kat lane kiri, dekat ngan bahu jalan, tp x masuk lg lorong kecemasan. tetibe je kene langgar dari kiri. maknenye kete tu dari lane yg salah, nak masuk jalan, langgar bapak aku. jadik dier r salah. nasib baik ade sorg abg ni tolong dier. bapak aku kate gak camni:
mungkin motor tu merajuk kot. ari tu ade kate nak jual motor tu. tu yg motor tu merajuk. dulu kete biru tu ade kate nak jual. selang brape ari, eksiden kete tu, minor gak. hmm..., x sangke kendraan pon ade perasaan.

apela nak jadik ngan zaman skang ni? ade gak org sanggup langgar lari.
P/S : harap bende ni x jadik kat aku la.

No comments:

Iklan Je...