suke ati aku la nak update ke x.

Sunday 7 June 2009

Happy Wedding


More WEDDING graphics

Macam biase la, ble tgh cuti skola ni, ramai la yang kawen. member kawen, sedara kawen, jiran kawen. yg x knal pn tbe2 leh jd knal. teringat aku kt satu ayat Quran ni yg bgtau kite yg manusia ni diciptakan pelbagai untuk kite berkenal-kenalan. Allah jdkan manusia pelbagai kaum bkn ntuk berperang, sebaliknya berdamai.
Jd kesempatan ni aku nk wish Selamat Pengantin Baru kt...
1. Sepupu aku, abang amin. (kuantan)
2. bdak batch aku, zubir. (kelantan)
3. bdak batch aku, kak shark. (sarawak)
4. bdak batch aku lg, ipin. (tp dia kawen da bbulan2 da)
3. bdak batch aku lg, jibah n bf dia sumi (bkn batch aku) tp dorang lmbt ag kot.

aku ni bile la agaknye eh....














awek aku.... (muke kene censored sebab takut orang curi)

1 comment:

jibah said...

aku lmbat lagik ah..sal lah aku tersenarai???hahah

Iklan Je...