suke ati aku la nak update ke x.

Friday 19 June 2009

Hilang

Aku HILANG?!
lately ade orang tanya aku, ape yang hilang. sebab aku letak status aku kt ym "hilang".
ni jawapannye...

aku hilang...
semangat... : dok umah xde kje asek men gem ngn surf tenet. mne smangat tak ilang.
percutian... : smalam aku bgtau bapak aku, aku nak g bercuti ke melaka. then bapak aku tanya, knape nak g cuti jauh2? duk rumah je la. huhu. down gle xdapat g jalan2.
kereta... : aku xde kete pun. sje kecoh. teringin la nak kete...
rubik cube... : kenapa kedai yang jual rubik cube tu dulu da ilang? huhu. baru nak memasterkan diri maen rubik cube. leh impress gadis2 murahan tepi jalan. haha.
awek... : ni paling sedih skali r. actually aku msh berpunya. tapi lately awek aku sibuk la pulak... da 3 bulan ktorang da jarang msg, calling2, vc. dulu dia cakap aku sibuk nak pro xm. skang ni dia cakap dia sibuk nk final xm. nasib badan dapat awek laen course.
sibling... : dorang da abes cuti. tinggal la aku sorang2 kat umah. huhu.

tu je kot...
kalau aku teringat ape yang aku hilang nnt aku add.

No comments:

Iklan Je...